Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ...



Παρασκευή,τελευταία σχολική ημέρα της εβδομάδας,αποφασίσαμε να φτιάξουμε τον τιμοκατάλογο των προιόντων μας.Επιλέξαμε πώς θα καταγράψουμε τις λέξεις και τι εικόνες θα βάλουμε έτσι ώστε να μπορούμε να τα διαβάσουμε και η νηπιαγωγός έγραψε ακριβώς τι της υπαγόρευσαν τα παιδιά.


Στη συνέχεια τα παιδιά αφού τους δινόταν το προιόν έπρεπε να διαβάσουν τον τιμοκατάλογο και να βρούν την αναρτημένη τιμή.


Αφού ονόμαζαν τον αντίστοιχο αριθμό,τον αντέγραφαν σε χαρτί για να τον κολήσουν στο προιόν.




Οι συσκευασίες τοποθετήθηκαν στα ράφια τους.


Στόχοι της συγκεκριμένης δραστηριότητας:

  • να μάθουν νέες λέξεις όπως τιμοκατάλογος,κοστίζει,ευρώ,αγορά,πώληση,πληρωμή,τιμή,ετικέτα μέσα από τις συζητήσεις και περιγραφές.
  • να διαβάζουν τις λέξεις με την βοήθεια των εικόνων ή των σχημάτων
  • να αναγνωρίζουν τα σύμβολα των αριθμών
  • να αντιγράφουν τους αριθμούς
  • να κρίνουν ποιό προιόν κοστίζει περισσότερο ή λιγότερο και γιατί
  • να βρίσκουν ποιός αριθμός είναι μεγαλύτερος ή μικρότερος
  • να τοποθετήσουν τα προιόντα στη σωστή τους θέση
Έπειτα διαβάσαμε την ιστορία του Ευρώ 



Η ιστορία ενθουσίασε τα παιδιά διότι ήταν μία συνέντευξη ενός δημοσιογράφου στο μικρό ευρώ.Μέσα από αυτήν την συνέντευξη έμαθαν τι είναι το ευρώ,αν γνώριζε την δραχμή,την καταγωγή του,τις ασχολίες του,την καλύτερη και χειρότερη μέρα της ζωής του και ότι πρέπει να μην το σπαταλάμε αλλά να το προσφέρουμε σε όσους το έχουν ανάγκη. Η ευρωπαροιμία άλλωστε ήταν σαφής:
ΤΗ ΧΑΡΑ
ΔΕΝ ΤΗΝ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ,
ΑΛΛΑ Η ΚΑΡΔΙΑ
ΠΟΥ ΟΛΟΥΣ ΑΓΑΠΑ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε; Αφήστε το σχόλιό σας